Blogul unei adolescente..

Și … a venit și toamna

După cum vedeți afară e foarte frig , deci asta înseamnă că mult aștepta toamnă a venit și la noi … cam târziu , dar a venit :)).

Deși îmi place mult acest anotimp , trecerea rapidă de la caldură la  frig nu mi-a făcut deloc bine , căci am racit :(. Mulți dintre noi regretăm că a sosit toamna , pentru ca cea mai frumoasă perioadă a anului s-a sfârșit și anume vara și a început și școala.

Deci de acum va trebui să scoatem hainele groase și să sperăm că nu va fi așa până la iarnă.

Ce parere aveți , e bine că a venit toamna ?

Single Post Navigation

11 thoughts on “Și … a venit și toamna

  1. Eu am asteptat-o insa m-a dezamagit. E prea frig, si si-a intrat in rol prea brusc, ba prin multe locuri a dat si ninsoare…

  2. Mădă on said:

    Aww , nasol . Mie îmi place anotimpul , dar chiar e foarte frig dintr-o dată și am și răcit 😀

  3. Foc in soba ?? O fi frig dar parca nici asa,foc in soba.

  4. MarZzZ on said:

    😦
    Ce frumoasa a fost vara , nu`i asa Mada?
    :>:>:>:>

Lasă un comentariu