Blogul unei adolescente..

Salutare lume!

Într-un final m-am gândit să îmi fac și eu blog . Având în vedere că sunt nouă pe aceste meleaguri ale ”Blogosferei” și că acesta este primul meu post pe un blog , sper sa nu mă fac de râs.

Pentru început , vreau doar să mă identific … numele meu este Mădălina aka Mădy și sunt foarte sociabilă , motiv pentru care mi-am făcut si blog . Mai multe lucruri despre mine le veți gasi la secțiunea ”Despre …”

Sper doar ca postările mele să fie pe placul vostru și să mă integrez cât mai bine .

Multumesc! 🙂

Single Post Navigation

8 thoughts on “Salutare lume!

  1. Livia on said:

    Mădă, îţi urez muultă inspiraţie în postarea articolelor pe noul blog!
    Mă bucur că am contribuit la acest blog şi sper să nu te plictiseşti de el.. niciodată! 😀

    Bine-ai venit în blogosferă!

  2. Multa multa bafta cu blogul o sa ai nevoie!…:D te asteptam si pe grupul de pe faceook ..o sa-ti explice mai bine Livia

  3. Marius on said:

    Bun venit in blogosfera

    Nu-i pe note dar etic va trebui sa fii atenta la corectitudinea scrierii: gramatical, semantic, etc.

    Si ca o mica corectura a primului tau post, se scrie „veti gasi” legat.

    Bafta !

  4. Bine ai venit si succes:)

Lasă un comentariu